Tai Hotellid

Maailmas ei ole ühtset süsteemi hotellide kategooriatesse jagamisel. Kategooriad (ehk eestlaste mõistes " * "-tärnid) erinevad suuresti sõltuvalt riigist ja maailmajaost.

Hotelli kategooria tuleneb kahest poolest: 
- tubade suurus ja varustatus; 
- hotelli teenuste kvaliteet ja osutatavate teenuste hulk.

Tais ei ole aktuaalne hotellide sertifitseerimine - hotelle, kuurorte ja igasuguseid majutusasutusi on Tais tuhandeid ning keegi ei jõuaks neid inspekteerida ja arvustada, lisaks muudetakse peale suuremat remonti  sageli oma taset. Seega on küsimus lahendatud teistmoodi: organisatsioon nimega Thai Hotels Association (THA) on paika pannud kriteeriumid, mis peavad olema hotellil selleks, et hotell saaks ennast nimetada vastava tasemega hotelliks, olgu see siis 2,3, 4 või 5*. Kui vastavad kriteeriumid täidetud, siis saab hotell ilma igasuguse sertifitseerimiseta nimetada end ise vastava tasemega hotelliks. Seisuga aprill 2008 on kogu Tais 161 sertifitseeritud hotelli; neistki enamik rahvusvaheliste kettide hotellid (Sofitel, Hyatt, Marriott, Le Meridien, Sheraton, Shangri-La, Four Seasons, Holiday Inn, Novotel) ja mõned taimaised hotelliketid (Centara, Dusit,  Amari). Hotell saab taotleda ametlikku sertifitseerimist, kui on vähemalt 1 aasta toiminud; peale avalduse esitamist võtab sertifitseerimise protsess aega mitu kuud. Seega väiksemad hotellid, kellel pole kas suuri ambitsioone või pole neil oma tasemega probleeme, seda kadalippu enamasti ette ei võta ja ametlikku paberit ei taotle.
BergerReisid lähtub hotelli poolt antud tasemest; kui hotell on meie meelest parem, oleme lisanud juurde “ + “, kui hotell on kas mõnevõrra kulunud-väsinud või pole mingil muul põhjusel antud taset meie meelest väärt, oleme lisanud juurde “ – “. Meie ei muuda ise hotellide poolt antud taset.
Oleme oma hotellivalikus märgiga tähistanud ära hotellid, mis olid meil ka eelmise aasta hotellivalikus ja on saanud ainult positiivset tagasisidet.

Kööginurgaga apartamente Tais praktiliselt ei ole. Samuti ei paku Tai hotellid all-inclusive ehk kõik-hinnas toitlustamist, sest söögi-joogikohti on igal sammul ning puudub vajadus end ühe söögikohaga siduda. 
 
Kõik meie toodud pildimaterjal on illustreeriv ja hotellitubade pildid võivad erineda tegelikest tubadest nii suuruse, kujunduse, värvivaliku kui ka sisustuse poolest; me ei saa Teile garanteerida, et satute täpselt hotelli kodulehel esitatud tuppa.
MAJUTUSE TÜÜBID:
KINDEL MAJUTUS. Täpselt on ära määratud, millise toatüübi antud hinnaga reisipaketi raames saab; juhul, kui see toatüüp ei rahulda reisijat, saab teist tüüpi tubade olemasolul lisatasu eest tellida mõne parema kategooria toa; 
ROH (run of the house) ehk antakse tuba, mis parajasti hotellis saadaval on ning see võib olla mida iganes tavalisest standard-toast kuni lux-numbrini;

Meie hotellimajutusega pakettide hinnad põhinevad madalaima hinnakategooria tubadel vastavas hotellis, kui konkreetselt ei ole ära märgitud teisiti. Kui reisija soovib kohapeal mõnda parema kategooria tuba ja selline tuba on reisi perioodiks ka saadaval, siis saab reisija kokkuleppel hotelliga, makstes  hotelli retseptsiooni 2 erineva toatüübi hinnavahe, s.t. kõrgema ja madalama kategooria toa hinnavahe, selle soovitud kõrgema kategooria kallima toa. BergerReisid nendesse tehingutesse ei sekku; taolised tehingud (upgrade) on hotellides üsna tavapärased ja kui vabu tube on, siis teevad hotellid neid meelsasti.
Kui reisija pole rahul oma hotellitoa asukohaga, olgu see siis vaate, naabrite, korruse vm. pärast, siis saab reisija paluda hotelli oma tuba teise samaväärse vastu ära vahetada sobiliku toa vabanemisel.

Kui reisijal on erisoove- näiteks korrus, vaade, asukoht, kõrvuti/lähestikku asuvad toad, üks kaheinimesevoodi (double bed) või kaks üheinimese voodit (twin beds), siis need SOOVID saame hotellile edastada, kuid nende täitmist ei saa me hotellilt nõuda ega neid garanteerida. 

Kui mingi teenus on saadaval lisatasu eest (näiteks merevaade mõnes hotellis), siis sellist asja ei saa soovina esitada, sest sellisel juhul tuleb soovitu lisatasu eest tellida. 

Hotelli tellimisel tuleb tasuda 3 päeva jooksul ettemaks 20% tellimuse maksumusest; tellimuse tühistamisel ettemaksu ei tagastata.

Hotellid selles piirkonnas puuduvad
Baan Karonburi Resort 3*
Karon Beach

26 €

Baan Karon Resort 3*
Karon Beach

17 €

Baan Krating Resort 3+*
Nai Haarn Beach

25 €

Coconut Village Resort 3*
Patong Beach

21 €

Deevana Patong Resort & Spa
Patong Beach

32 €

Diamond Cottage Resort & Spa 3+*
Kata Beach

24 €

Hyton Leelavadee 3*
Patong Beach

22 €

Patong Lodge Hotel 3*
Patong Beach

20 €

Peach Hill Resort 4*
Kata Beach

35 €

Poppa Palace 3*
Patong Beach

14 €

Phuket Graceland Resort & Spa 4+*
Patong Beach

49 €

Karon Princess Hotel 3*
Karon Beach

23 €

The Nap Patong 4*
Patong Beach

45 €

Burasari Resort 4*
Patong Beach

40 €

Patong Lodge Hotel
PATONG BEACH

19 €

Baan Boa Resort
PATONG BEACH

22 €

Phra Nang Inn 3*

34 €

Beach Terrace Hotel 3+*

21 €

Aonang Cliff Beach Resort 4*

28 €

Krabi Palm Paradise Resort 3*

18 €

Baan Krating Khao Lak 3*

21 €

Haadson Resort 3+*

37 €

Kantary Beach Khao Lak Hotel Villas & Suite 4*

20 €

Grand Sole 3*

18 €

Green Park 3*

24 €

Woodlands Hotel & Resort 4*

39 €

Ravindra Resort & Spa 4*

39 €

Sunset Village Beach Resort 4*

38 €

Sunset Park Resort & Spa 4*

48 €

Royal Cliff Beach Resort 4+*/5*

54 €

Samaya Bura 3+*
LAMAI BEACH

26 €

Imperial Boat House Resort & Spa 4*
CHOENG MON BEACH

51 €

Montien Hotel Bangkok 4*

30 €

Woraburi Sukhumvit Hotel 3*

26 €

Manhattan Hotel Bangkok 3*

25 €

Majestic Grande Hotel 4*

38 €